Welcome to our blog
There was an error in this gadget

June 13, 2011

Weekend yg ditinggalkan...

Hrmmm... esok dah keje balik... esok dah start sekolah balik... esok dah start jem cam biasa balik... haish... x leh kuar umah kol 8 dah... kena bangun lebih awal dan keluar lebih awal.  bosan!  bosan!

Smalam (Sabtu) maid mintak cuti nak jumpa saudara yg datang dr Indonesia.... so, tengahari br hntr dia kat chow kit... pas tu on the way balik umah, kete tetiba semput.  Ni mesti masalah fuel pump.  Dh x leh nak ketuk2 dah!  Kali ni kena tukar trus!  Terbang RM200 lebih !!.. hmmm.... so, trus gi SS2, beli fuel pump n tukar fuel pump.

Pas tu trus gi umah mama n lepak sana sat sampai dekat maghrib gi umah Along plak.  Upenyer Along n baby Airis masuk spital sebab baby kuning.  Hopefully cepat la kuar spital..... So, lepak je ler kat umah Along tengok bola final Kelantan vs Terengganu.... Pas tu gi umah mak plak amik Ecah n Amirul yg baru sampai dari Penang.  Amirul demam la plaaaakkkk!!!  Hmm.. memang dugaan tol.... risau bila anak2 demam nih.  Sampai umah dah dekat kol 1.  Letih!

Hari ni (Ahad) lepak umah jer.... kena bangun awal sebab layan si Dani.  Lps maghrib baru gi amik maid n melawat org meninggal.  Amirul demam lagi.... panas sungguh!  Dh mkn ubat pon panas lagi.  esok x skolah la gamoknyerrr....

Ni still x leh tido.  So... layan Ong Bak 2 kat Astro Prima.... heharap leh lelap la lepas nih.... esok nak bangun pagi...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... malasnyer nak kejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.