Welcome to our blog
There was an error in this gadget

June 6, 2011

Artis muka ketat

Sekarang ni bila tengok cerita2 drama, nyanyi2 kat tv, mesti ada jer muka artis yg ketat... apa dibuatnya muka tu sampai ketat gitu skali?  malas la nak tuduh botox ke atau apa2 jer yg sewaktu dengannya... tapi memang nampak sangat yang sesuatu telah pon dilakukan terhadap muka tersebut.  tak takut ker dosa mengubah kejadian Allah?  Takut sangat ke tua?  Memang la sapa yang nak muka berkedut tapi... baik kedut asli dari cekang kulit tu nampak cam plastik... biar tua cantik daripada ketat menakutkan... tol tak?

Brapa lama leh tahan pon ubat2 tu?  Bila muka dah kembung semacam tu, senyum pon cam tak senyum, nangis pon x real... nampak sangat plastik.  kalau kat barat tu... biasa la artis dorang pakai botox... tapi orang Islam kat sini pon buat muka cenggitu pe ke hei nyer yong?

Cantik ke cenggini?







x yah la sebut nama sapa artis2 kat atas tu... korang pon sure kenal... ramai lagi kot yg muka ketat cam ni... hmm... seriously.. cantik ke?

1 comments:

Ayu Aziz said...

aku lagi canteekk...kekekeke....

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.