Welcome to our blog
There was an error in this gadget

June 23, 2011

Dr. House

Korang tengok x citer House mlm tadi?  menarik! i luv the part when House drove his car and hit Cuddy's house... before that, Wilson said (lebeh kurang cenggini ler...) "House.. what makes you angry?  Let it out.  You'll feel better"... and that's when House hit Cuddy's house... hahahahaha... how i wish i could do that!  hmm... umah sapa aku nak langgar nih??? hahahaha... Wilson also said to House.. "You're miserable & angry.  Deal with it!".  House admitted to Cuddy that he's hurt.  Kesian dier... best giller citer nih... suker...

pernah x tanya diri sendiri soalan ni..

Kenapa la jadik cenggini....
Kenapa la x jadik cenggitu...
Kenapa la aku x leh buat camtu.....
Kenapa la benda ni jadik kat aku...
Kenapa la aku x macam orang lain...

pas tu tanya diri sendiri plak soalan ni..

Kalaulah aku leh buat camtu...
Kalaulah aku x macam ni...
Kalaulah aku leh jadik cam dia...
Kalaulah aku boleh putarkan balik waktu...
Kalaulah benda ni x jadik kat aku...

hmm... kesimpulannya, kita kena sentiasa bersyukur ngan apa yang kita ada... Allah lebih tahu apa yg terbaik utk kita... tul x En. Tabur??

p/s:  memujuk & mengingatkan diri sendiri sebenarnyaaa..... sabaarr... sabaarr...

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.