Welcome to our blog

May 8, 2012

Iklan lucah???

Assalamualaikum dan selamat sejahtera iii yer pun adoi...

Smalam terkezut bila member hantar email soh baca blog kak senduk untuk tengok iklan lucah.. errmm... kak senduk cakap iklan gampang... memang gampang pon... x rasa malu ke model tu buat iklan cenggini?  ish ish ish.... aku tengok pon x sanggup kot.. nak beli product dia?  memang x la jawab nyer kan... ni mengeksploitasikan muslimah cenggini rupa?  apa kes?????


siap angkat tangan lagi ek... nak tunjuk hebat sangat la tu...
bukan aku jeles pon.. tapi meluat tengok kot!
x malu ker?

gambar yg kat bawah ni lagi haru biru...


siap jelir lidah okeh... motif????

And then, aku fwdkan kat hubby aku...
dia pon snap one more iklan for me....


adoi aiii.... gegetah cinta?  muntah darah aku baca....
bblluuueeekkk!!!!!
cemana leh lepas iklan cenggini nih?
napa semua model dia bertudung?
ish ish ish....
What say you?
statement dia x leh blah...
kalau aku ler, memang kiamat pon aku x kan beli product nih...
ada lagi kot product yg sewaktu dengannya tapi lebih sopan iklan dia...
ntah ler... memacam manusia zaman skang nih...



0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.