Welcome to our blog
There was an error in this gadget

August 10, 2011

Ni apa kes?

KAJANG: Seorang kanak-kanak berusia dua tahun kini terlantar di hospital selepas kaki kirinya patah dipercayai angkara ibu sendiri yang menghumbannya ke dinding semata-mata untuk melepaskan kemarahan selepas bergaduh dengan suami yang juga bapa kandung mangsa.

Selain patah kaki, kanak-kanak lelaki itu turut mengalami lebam serta bengkak pada beberapa anggota badan dan lebih menyedihkan, dia hanya dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan selepas seminggu menderita kesakitan.
Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, kejadian berlaku pada hari pertama umat Islam berpuasa 1 Ogos lalu di sebuah rumah di Taman Orkid di sini.

“Ibu terbabit yang berusia 23 tahun dipercayai menghumban anak lelakinya berusia dua tahun ke dinding rumah bagi melepaskan kemarahan selepas berselisih faham dengan suaminya.

“Selepas seminggu berlalu dan mendapati anaknya sering menangis, ibu terbabit membawa anaknya ke Hospital Kajang (HK) dan doktor mendapati mangsa patah kaki kiri serta lebam di beberapa anggota badan,” katanya.

Berita lanjut tengok Metro arini ek.

Baru pagi tadi post pasal penjenayah, ni ibu sendiri buat anak kandung cenggini ni apa hal nih?  lenkali kalau gaduh ngan laki... campak jer laki tu ke dinding... yg pi campak anak tu napa?  apa kena mengena budak tu ngan korang gaduh?  ish ish ish... pas tu leh lak seminggu lepas tu baru antar spital... sian ngan budak tu.. baru 2 thn plak tu. 

So, bukan penjenayah jer yg semakin kejam.  Mak bapak sendiri pon ada yg kejam.  Mak belasah anak, bapak rogol anak, bapak belasah mak, mak bunuh bapak.. anak belasah tok nenek mak bapak... cemana ni?  Dunia dah akhir zaman... Manusia semakin giler... kalau gila-gila jer tak pe.. ni giler!  Cemana nak idup aman cenggini?

Hmm... kan dah membebel.  Korang baca je la yer.. tapi betul aper yg aku cakap... betul x?  betul x?










0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.