Welcome to our blog
There was an error in this gadget

January 10, 2012

Jusco Rawang Jom!

Assalamualaikum!

Monday, 19 Dec 2011 - Jusco Rawang dengan rasminya dibuka... jalan jem x hengat!  On that day, aku sampai KTM Rawang pukul 8pm.  Punya la x sabar nak balik rumah untuk bergolek2 dengan Dani, tup tup jalan jem se-jem-jem nyer!  Tau aku sampai rumah pukul berapa?  Pukul 11 pm okeh!  I was wondering... ada accident ker?   Paip pecah ker?  road block ker? Rupa2nyer Jusco kat Rawang dah bukak.. Herannya dorang tu semua shopping sakan.. x kerja ker?  Hari Isnin kot!  Amik cuti sebab nak gi Jusco kot!  Hebat!  Hebat!  Tapi gegila barbie punya sale!  Barbie jer yg x sale.  Sian Ecah nak tunggu Barbie sale sampai harga tinggal sehengget...

Dari sehari ke sehari nak pi jenguk Jusco Rawang x pi pi jugak.  Padahal jarak nyer ngan rumah aku sekangkang kera je kot!  Sebab malas nak hadap jem.  Parking konfem x de.  Orang pon dok jalan kaki jer pi sana.  Me and the clans nak jalan kaki pi Jusco?  Kem salam je la hek.

So, on 26 Dec baru aku menjejakkan kaki ke situ.  Tapi Farah x ikot sebab demam.  Kami pi pon sekejap jer.. carik barang tapi x ingat la barang apa. 

And then again, hubby came back from Terengganu... So, we went to cuci mata and jalan-jalan and makan-makan.. :P

Pagi selepas hntr Amirul to school for orientation,
Me and hubby dating dulu... huhu..
 yea!  this is me...
 Pakai tudung from Indiana Boutique..
1 of the hadiah GA dorang yg aku menang aritu..
Cantik kan! Cantik kan!
 Posing itu harus! ngeh! ngeh! ngeh!

Bz mentelaah menu...
Beli 1 makan 2 org..
Dedua tengah diet...

 Tengahari tu lepas Amirul balik sekolah baru la kami bawak bebudak jenjalan...
Dani seronok naik benda alah ni.. 1st time kot!  x mo turun!

Marah Amirul naik ngan dia... dia nak dok sensorang..


Makan time is the most happiest time for him...

X sabar tunggu makanan dia sampai... :P

Me and the clans... x muat tempat kot!
Dani so happy! Terangkat2 tangan dia!
  
On the day Abah nak balik Terengganu
Again... Singgah dulu Jusco Rawang..
Sian Dani kena tinggal.. :(
Ecah melaram dengan tudung aku
GA from India Boutique jugak.. :P
sungguh comel tudung itu!

Kat dalam snow globe..
Tercapai hajat si Amirul nak masuk.... huhu...

 Spent time with Abah...
Most enjoyable time...

Minggu ni hubby balik KL lagi... best nyer!  Can't wait to see you dear!  We miss you... a lot!

So frens!  Mari beramai2 memeriahkan lagi Jusco Rawang.. hehe... errmm tapi x yah la!  kang jem!  Susah aku nak balik rumah... x yah la... x yah.. korang pi Jusco tempat lain je la ek..

Ngeh! ngeh!


1 comments:

Anonymous said...

tramadol online tramadol hcl gout - tramadol to buy online

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.