Welcome to our blog

October 20, 2011

Oit! Korang nak adiah x?

This morning, dengar kat radio era, topic pasal free loader…
free loader ni cam orang yg meroyan bila ada benda free free nih…
Asal FREE jer meroyan..
asal MEROYAN jer mesti ada benda FREE…
so, free loader ni akan buat apa saja utk dpt benda free nih…
haaa… tau? Korang ker tu? Korang ler teww.. aku x..
*sambil buat muka x bersalah…

Tup tup masa tengah skodeng blog Fatin Suhana
aku terskodeng blog Cik Epal
terbaca plak la pasal NajwaLatif
alaaa yg nyanyi pasal muka buku tuuu…
ha.. dia la tu… dia dah ada blog okeh....
baca punya baca punya baca… ternampak satu post dia pasal Indiana Boutique
Memula nengok namanya ingatkan jual baju ala2 hindustan gitew...
aku memang sukaaaaa la nengok baju2 hindustan ni kan...
leh nengok je la tapi...
*teringat dulu kekecik soh mama beli gelang kaki yg ada loceng tu
and cakap nak blajar tarian bollywood...
dapat nama aku Norkubalasami... hamek ko!

Rupa-rupanya owner blog ni jual tudung, shawl dan yg sewaktu dengannya..
innerneck pon ader!
Sukerrrrrrr!!!
Memang tengah carik innerneck yg bebetul tutup neck nih...

Teruja la aku nak xplore blog Indiana Boutique nih....
tapi memang cam pisang goreng hangat la kan... seme sold out.
Kalau ada pon seme dah fully reserved.
Pendek kata.. sapa cepat dia belum tentu dapat la ...
hehehe.. sebab dia jer yg rasa cam dah cepat tapi ada orang lain yg lagi cepat dari dia....
so, org tu la yang dapat....
*tsk! Aku ler yg x cpt tuh!

Owner blog nih namanya Yanna... mother of 2 you!
suker tengok gambar nih...
sweeeeettttttt!!!!


Suka bila tengok wanita2 yang jadik usahawan berjaya cenggini….
Cuba gak nak jadik cam Yanna tapi buat masa ni terpaksa diangankan jer dulu…
insyaallah angan2 tu akan kujadikan kenyataan satu hari nanti…..
ewaaahh!! pray for me k!

Tengok la tudung2 dia….
Cun cun belaka.. harga pon x mahal sangat….
Affordable la kata orang dulu-dulu…
cer tengok! cer tengok!

aku suker yg nih.....




yang ni pun aku sukerrrr!!
aduuuhh!!! cemana nihhhh????




haip!  korang tengok tudung ker tengok modelnya?
ececece..... :P

Harus kusambar barang sehelai dua…
untuk aku dan anak2 daraku… tapi seme dah sold out cemaner?
X sabar nak tunggu latest design….
Hopefully ada la stock utk innerneck lagi lepas nih….
Dah leleh ayaq lioq dah nih….

TIBA-TIBA !
Jeng .. jeng.. jeng…
ada giveaway laaaa!!
Yanna nak wat giveaway!
Tengok nih! Tengok nih!
*sambil lompat2 atas krusi…
ish ish ish… nasib anak2 aku x nampak…


Haaaaa.. tarikh tutup nyer 25 Oktober….
Per lagi! Jom la join!
Dapat adiah woit!
Korang x nak? Aku nak!
*hehehe.. ni dikira free loader ke nih?
Ada ku kesah?
Janji dpt adiah... kalau ada rezeki aku ler....
memintak dapaaattt la adiah tudung yg comelz2 nih... amin!

So, girls.... skang dah jumpa 1 lagi tempat utk shopping tudung.
Per lagi.... let’s follow!!

To Yanna... all the best to you! Proud of you!

1 comments:

Yanna said...

thnx dear... nnt sis update ye...=)

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.