Welcome to our blog
There was an error in this gadget

October 20, 2011

Napa laaa....

Napa laaa….
Bila aku nak cepat…
Time tu la ko nak rosak..
Time tu la paper habis…
Time tu la toner habis…
Time tu la ko nak stuck…

Napa laaa…
Bila aku nak cepat…
Time tu la ko nak hilang...
Time tu la carik x jumpa..
Padahal sebelum tu…
Ko dok tersengih-sengih kat aku..
Aku x heran pon kat ko…
Sampai meleleh ayaq lioq ko dok tersengeh...
Aku siket pon x terlioq tengok ko..
Tapi bila aku nak guna ko..
Mana plak ko pegi niiiiiiiiiiiii??????

Napa laaa.....
Bila aku dok bz....
Seme orang dok carik...
Time aku dok goyang kaki...
Sorang pon x heran nak mintak tolong...
Tapi time aku dok sibuk buat itu ini...
Time tu laaaaaa korang dok jerit..
TOLOOONNNGGGG!!!!
*Adeppaaaaa (sebut dengan sengau yg menyengat ok!)

Napa laaa...
Bila duit berkepok2 kat dalam poket...
*err... cam x pernah jer.. tsk..
korang x nak buat sale...
duit dah abis ni...
memacam promotion korang buat...
dengki ngan aku la tuuu..
uwwaaaaaaa!!!
Napa laaa....
Errmm.. napa la apa lagi ek?
X ingat..
Tu jer dulu...
Hehe...

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.