Welcome to our blog
There was an error in this gadget

February 17, 2012

x suka tahu!!!!


 Assalamualaikum!

Bukan niat di hati nak berlagak ada 2 monitor... 
tapi dah memang terpaksa guna utk buat keje... 
hmmm 1 monitor x cukup?  gila kuasakah?  
x giller pon... x nak pon.. menyemakkan meja jer...
cer tengok ni ha... semak meja kan! 
Adik!  Cepat la amik balik monitor ni...
x sukerrr...
stress... sebab rasa keje x abis2 bila meja penuh.....


dan antara benda lain yg aku x suka...
bila ada keta yg buat illegal parking kat belakang keta aku..
pi la parking kat belakang keta orang lain!
banyak2 keta, blakang keta aku jugak ko nak parking.
x tau ker kat situ x leh parking?
Ada sebab tau dorang x buat petak parking kat situ..
menyusahkan aku nak reverse keta jer...
x suka tahu!
 

haritu kat stn ketapi rawang...
cenggitu jugak...
belah kanan ada tembok besar cina ...
belah kiri keta besar parking rapat plak tu..
kat belakang pon ada gak yg tergila2 parking..
aku nak reverse cemana??
dah la ari ujan..
gelap lak tu x de lampu...
x suka tahuuu..
finally.. hamik ko!

 hmm... ni ayat berhemah lagi ni..
nasib baik aku nak cepat...
kalau x memang aku tunggu...
gangster?  bukan niatku...
tapi darah itu mengalir di tubuhku..
hahaha.. poyos...
ye lar... kalau nak jadik kurang pandai pon..
agak2 ar.. jgn menyusahkan orang...
x suka tahu!!!

 ni lagi satu benda yg aku x suka...
hmmmm...
x suka tahu!!!!


setiap kali lalu tol..
mesti lorong TnG / smartag lagi panjang queue.
X suka tahuuuu!!!!!
 

Begitulah ceritanya...
Sekian, terima kasih.

0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.