Welcome to our blog
There was an error in this gadget

March 30, 2012

Pangkor Laut Resort - Day 2

Assalamualaikum!

Jeng! Jeng! Jeng! *tangan kat bahu... apa motif?*

Haaa.. dah masuk hari ke dua dah....
Pagi tu x de buat apa sangat...
lepas bekpes, balik bilik sambung tido...
cam ular sawa x.. .hehehe..
bebudak tu gi Pangkor Island bershopping..
termasuk la roomate aku Kak Siti...

Aku malas nak gi memana...
Sebab panas x hengat!
So, me, adik aku n Azean lepak bilik memasing...
Aku berendam sensorang dalam bath tub bilik aku tuuu berejam2 sampai kecut...
huhu... best woooo!!
Sorry ler.. x de gambar... hihi..
Tengah berendam x kan nak amik gambar kot!
Nehi!  Nehi!

Time lunch baru jumpa balik geng sengal...
Lepas lunch lepak library...
baring2 kat library tu...
Ya!  library dia ada katil besar 2!
Ada internet... layan facebook ler jap kat situ...


nampak x?  nampak x katil tu??? haaaa....
best baca buku / majalah sambil guling2 atas katil...



the library... :P..
kalau ada library camni kat umah
agak2 anak2 aku rajin x nak blajar? Hmmmm....


Kita makan duluuuuu!!!!!
Ni buah2an utk diblend buat juice..
sangat yummy!!!!


Bismillahirrahmanirrahiimmm....


View from cafe...

Petang tu dalam kol 3.45pm, baru sibuk buat rehearsal kat Emerald Bay...
Tengok gambar je la ek...
Layannzzz....



My brother really enjoyed our performance...
Yeeeeaaahhhaaaaaa....


Cam Miss Malaysia x memasing?
Cuma ramai kat situ yg dah x Miss kot.... mak orang!



penuh bersemangat nyanyi lagu 1Malaysia...
Ya betul... lagu 1Malaysia tuuuu..
Ha... lagu tu...


Poyos berlakon.... hehehe...



sound system punya org x sampai lagi...
laptop pon x pasang lagi...
so, guna hp je ler... tu yg jadik tiang kat tengah2 tuu..



Cikgu2 mengajar n memberi arahan...
Haip!  haip! Smile!  Smile!!


here comes the model... wuhuuuuu!!

Wii sakit2 pon masih bersemangat nak perform..

Okeh... here comes dinner time....
Tapi malas nak upload gambar...
Ni pon dah banyak...
Sambung nanti la ek...
Hehe...

Tataaa!!


0 comments:

my slideshow

My Trip

Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.