Stress... sapa yg x pernah stress angkat tangan!!! hmm.. tau dah seme orang mesti ada stress. biasa la.. manusia... stress keje.. stress dgn orang... stress duit x de.. stress dgn family... bla bla bla....
hmm.. ni tengah stress la ni... KEJE BANYAK GILLLLEEERRRRR!!!!! haish... x tau mana satu nak wat dulu.. seme urgent... kat mana keje yg x bz giler2 tapi gaji lebat?? tlg habaq mai.... ada orang cakap keje kerajaan. x bz. benefit banyak. tapi gaji sket. betul ke? ntah.. x pernah keje ngan kerajaan....
bila time cenggini mula la usha citer aper kat wayang yg best... lagu apa best nak disumbangkan? hmm.. esok cam kene keje... tapi cam x dpt approval from boss kat umah.. cemana ni????? sapa boleh tolooonnnggggg????
aaarrrgghh!!! stresss!!!! jom nyanyi la nak? jom! jom!
skip to main |
skip to sidebar
cer citer...cer citer...
Pages
Welcome to our blog
May 27, 2011
my slideshow
My Trip
Phuket Trip Slideshow: Shamimie’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Phuket, Thailand was created by TripAdvisor. See another Phuket slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.
Shake hand?
About Shamimie
- - shamimie -
- ~ jom kita bercerita, bertukar pandangan, and get to know each other..... cer citer...cer citer... ~
Popular Posts
-
Assalamualaikum! Ngeee.. dah lama aku abandoned my beloved blog but it was really unavoidable. Ececeh... sila lah percaya... hehe.. Pag...
-
Pagi tadi masa on the way to office (jalan jem giller!!!), tetiba ada bunyik siren polis.. so, ke tepi la semua kete.... upenyer banduan (2 ...
-
Kisah ni dipetik dari sebuah Forum.. Aku x suka citer nih. Sakit hati membacanya. Tapi aku post kan jugak la... Utk tatapan korang.. pastu...
-
This killing is so elaborate… can still claim insanity ka?? Baca la.... very interesting story... tapi malas nak copy paste semua.... cer b...
-
In the office, we were talking something about sexual harrassment. Then one of our employment lawyers told us about a woman who was fired b...
-
Lee Min Ho and Kim Hee Seon.. they're both gorgeous!!!!! Imja, When I first brought you here to this land, I was barely ali...
-
Sekarang ni bila tengok cerita2 drama, nyanyi2 kat tv, mesti ada jer muka artis yg ketat... apa dibuatnya muka tu sampai ketat gitu skali? ...
-
Assalamualaikum! Hi.. as promised.. some photos to share... :P... gambar tunggang terbalik sket.... x susun.. malas nak nyusun nyerrr.... ...
-
Wah! Yesterday I went to my parents house and saw the Mingguan Wanita Magazine in Makcik Patin’s room. When I saw the tajuk, I was like… wha...
-
Assalamualaikum dan selamat sejahtera iii yer pun adoi... Smalam terkezut bila member hantar email soh baca blog kak senduk untuk tengok...
Blog Archive
-
▼
2011
(151)
-
▼
May
(19)
- Menjaga lembu.
- Mangsa terbaru Acid Splasher
- I LOVE MY FAMILY..
- Hi uolss! Morning! Dh gosok gigi? hehe.. Just w...
- HAPPY 12th ANNIVERSARY SHAMIMIE!!
- Birthday Girls - 27 May
- Stress!
- Pstt! Pssttt!!
- Fire drill at South Tower, The Gardens
- Men Never Learn!
- Another Public Holiday.....yeay...
- EXPERT ADVISES PRECAUTIONARY MEASURES OVER ACID AT...
- Sexual Harrassment
- kerek ker..??
- DaNiaL dah MeManJat
- maharajalawak....hahahaha
- Acid Splasher in town!
- SaFeTy FiRsT
- Ari ni
-
▼
May
(19)
Labels
We also like...
Visitors
Hi! Thanks so much for visiting.... We appreciate your comments & follow us if you like.. :P... Enjoy reading!
Share This!
Calendar
Follow Us!
Copyright: Shamimie. Powered by Blogger.

1 comments:
ni apa stress stress niii....nk keje esok lak tuuu....esok kan anniversary....xyah stress stress ekkkk...;-)
Post a Comment